Discussion:
Split second + priority - pytanie o zasady
(Wiadomość utworzona zbyt dawno temu. Odpowiedź niemożliwa.)
christof
2006-11-27 10:46:49 UTC
Permalink
Czy gracz aktywny po zagraniu instanta moze dalej zagrac kolejnego
instanta - ciagle majac pierszenstwo i zablokowac stos np spellem ze
split second? Czy priorytet tak nie dziala i trzeba przy kazdym spellu
poczekac na odpowiedz przeciwnika?

Np. tura gracza A - atakuje critem 1/1 i rzuca instant np +1/+1 i
jeszcze zagrywa Stonewood Invocation (split second +5/+5 ...),
uniemozliwiajac w ten sposob graczowi B zagranie instanta zadajacego np
1 damage w odpowiedzi na pierwszy spell dajacy +1/+1.

Dzieki.
Andrzej
2006-11-27 11:13:57 UTC
Permalink
Post by christof
Czy gracz aktywny po zagraniu instanta moze dalej zagrac kolejnego
instanta - ciagle majac pierszenstwo i zablokowac stos np spellem ze
split second? Czy priorytet tak nie dziala i trzeba przy kazdym spellu
poczekac na odpowiedz przeciwnika?
Np. tura gracza A - atakuje critem 1/1 i rzuca instant np +1/+1 i
jeszcze zagrywa Stonewood Invocation (split second +5/+5 ...),
uniemozliwiajac w ten sposob graczowi B zagranie instanta zadajacego np
1 damage w odpowiedzi na pierwszy spell dajacy +1/+1.
Moze tak zrobic. Zawaz jednak, ze po zadzialaniu +5/+5 stos bedzie
"odblokowany". Jesli gracz B ma czar ktory daje -6/-6 lub zadaje 6
obrazen, to zdazy zabic stworka zanim zadziala +1/+1.
Hubert
2006-11-28 09:28:00 UTC
Permalink
Post by Andrzej
Post by christof
Czy gracz aktywny po zagraniu instanta moze dalej zagrac kolejnego
instanta - ciagle majac pierszenstwo i zablokowac stos np spellem ze
split second? Czy priorytet tak nie dziala i trzeba przy kazdym spellu
poczekac na odpowiedz przeciwnika?
Np. tura gracza A - atakuje critem 1/1 i rzuca instant np +1/+1 i jeszcze
zagrywa Stonewood Invocation (split second +5/+5 ...), uniemozliwiajac w
ten sposob graczowi B zagranie instanta zadajacego np 1 damage w
odpowiedzi na pierwszy spell dajacy +1/+1.
Moze tak zrobic. Zawaz jednak, ze po zadzialaniu +5/+5 stos bedzie
"odblokowany". Jesli gracz B ma czar ktory daje -6/-6 lub zadaje 6
obrazen, to zdazy zabic stworka zanim zadziala +1/+1.
Oczywiscie raczej nie spotkasz na swojej drodze zadnych czarow, ktore nie
targetujac stwora dadza mu 6 obrazen lub -6/-6 na instancie, wiec raczej nie
masz sie czego obawiac. +1/+1 i ten czar ze split second powinny spokojnie
zalatwic sprawe bez mozliwosci skutecznej odpowiedzi:)

Pozdrawiam
Hubert
Piotr Rozenfeld
2006-11-28 16:55:42 UTC
Permalink
Post by Hubert
Post by Andrzej
Post by christof
Czy gracz aktywny po zagraniu instanta moze dalej zagrac kolejnego
instanta - ciagle majac pierszenstwo i zablokowac stos np spellem ze
split second? Czy priorytet tak nie dziala i trzeba przy kazdym spellu
poczekac na odpowiedz przeciwnika?
Np. tura gracza A - atakuje critem 1/1 i rzuca instant np +1/+1 i jeszcze
zagrywa Stonewood Invocation (split second +5/+5 ...), uniemozliwiajac w
ten sposob graczowi B zagranie instanta zadajacego np 1 damage w
odpowiedzi na pierwszy spell dajacy +1/+1.
Moze tak zrobic. Zawaz jednak, ze po zadzialaniu +5/+5 stos bedzie
"odblokowany". Jesli gracz B ma czar ktory daje -6/-6 lub zadaje 6
obrazen, to zdazy zabic stworka zanim zadziala +1/+1.
Oczywiscie raczej nie spotkasz na swojej drodze zadnych czarow, ktore nie
targetujac stwora dadza mu 6 obrazen lub -6/-6 na instancie, wiec raczej nie
masz sie czego obawiac. +1/+1 i ten czar ze split second powinny spokojnie
zalatwic sprawe bez mozliwosci skutecznej odpowiedzi:)
Pozdrawiam
Hubert
Inferno / Jaya?
Piotr Rozenfeld
2006-11-28 17:20:36 UTC
Permalink
Post by Hubert
Post by Andrzej
Post by christof
Czy gracz aktywny po zagraniu instanta moze dalej zagrac kolejnego
instanta - ciagle majac pierszenstwo i zablokowac stos np spellem ze
split second? Czy priorytet tak nie dziala i trzeba przy kazdym spellu
poczekac na odpowiedz przeciwnika?
Np. tura gracza A - atakuje critem 1/1 i rzuca instant np +1/+1 i jeszcze
zagrywa Stonewood Invocation (split second +5/+5 ...), uniemozliwiajac w
ten sposob graczowi B zagranie instanta zadajacego np 1 damage w
odpowiedzi na pierwszy spell dajacy +1/+1.
Moze tak zrobic. Zawaz jednak, ze po zadzialaniu +5/+5 stos bedzie
"odblokowany". Jesli gracz B ma czar ktory daje -6/-6 lub zadaje 6
obrazen, to zdazy zabic stworka zanim zadziala +1/+1.
Oczywiscie raczej nie spotkasz na swojej drodze zadnych czarow, ktore nie
targetujac stwora dadza mu 6 obrazen lub -6/-6 na instancie, wiec raczej nie
masz sie czego obawiac. +1/+1 i ten czar ze split second powinny spokojnie
zalatwic sprawe bez mozliwosci skutecznej odpowiedzi:)
Trzeba jeszcze pamiętać, że jeśli ten instant +1/+1 targetuje stworka to
zostanie zcounterowany po Stonewood Invocation...

Piotr
Maverick
2006-11-29 02:11:42 UTC
Permalink
Post by Piotr Rozenfeld
Trzeba jeszcze pamiętać, że jeśli ten instant +1/+1 targetuje stworka to
zostanie zcounterowany po Stonewood Invocation...
Na jakiej podstawie tak twierdzisz?
Piotr Rozenfeld
2006-11-29 07:28:36 UTC
Permalink
Post by Maverick
Post by Piotr Rozenfeld
Trzeba jeszcze pamiętać, że jeśli ten instant +1/+1 targetuje stworka to
zostanie zcounterowany po Stonewood Invocation...
Na jakiej podstawie tak twierdzisz?
Doprecyzowując - jeżeli ten stworek był jedynym celem czaru +1/+1, to
ten czar zostanie zcounterowany z braku legalnych celów.
Piotr Lopaciuk
2006-11-29 09:23:51 UTC
Permalink
Post by Maverick
Post by Piotr Rozenfeld
Trzeba jeszcze pamiętać, że jeśli ten instant +1/+1 targetuje stworka to
zostanie zcounterowany po Stonewood Invocation...
Na jakiej podstawie tak twierdzisz?
Przeczytaj dokladnie text invocation:
"Target creature gets +5/+5 until end of turn and can't be the target of
spells or abilities this turn."
--
/ Piotr "StilghAR" Lopaciuk \
\ #gg: 2947989 JID: ***@jabber.autocom.pl /
Dobra sygnaturka to podstawa. To nie jest przyklad jednej z nich...
Maverick
2006-12-01 17:49:25 UTC
Permalink
Post by Piotr Lopaciuk
"Target creature gets +5/+5 until end of turn and can't be the target of
spells or abilities this turn."
A faktycznie. Nie spojrzałem na karte nawet i myślałem, że on tylko
dopakowywuje :D

Loading...